Szépségünk Alfája

A karácsonyi ünnepek időszakában álltában több idő jut a pihenésre, kikapcsolódásra, így az alvásra is. Minden szépség program alfája a megfelelő minőségű és mennyiségű alvás!

Ahhoz, hogy a legtöbbet hozzuk ki az alvásra fordított időnkből, az alábbiakra érdemes odafigyelni:

  1. Legyen egy következetes napi időbeosztásunk! Lehetőleg minden nap hasonló időben térjünk nyugovóra.
  2. Csökkentsük a napi koffein bevitelt, és lehetőleg délután 4 óra után már egyáltalán ne fogyasszunk koffein tartalmú italokat.
  3. Lefekvés előtt kapcsoljuk ki a számítógépet és a televíziót, illetve minden olyan eszközt, ami zavarhatja a pihenésünket.
  4. Óvakodjunk a kései vacsorától, és pláne attól, hogy teli hassal menjünk aludni.
  5. ….ugyanakkor az sem jó, ha teljesen üres gyomorral fekszünk le.
  6. Sportoljunk rendszeresen!
  7. Lehetőleg a lefekvés előtt már ne igyunk túl sokat.
  8. A hálószoba legyen csendes és húzzuk be a sötétítő függönyöket.
  9. Ne sajnáljunk befektetni egy igazán kényelmes, minőségi matracba, illetve ágyneműbe!
  10. A legjobb, ha a „belső óránkra” hallgatva megyünk aludni és ébredünk reggel.

Related posts

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal használatával jóváhagyja a cookie-k használatát. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás